- ¿Se trata de una cita?- le pregunté.

- Seguramente. Ya no nos quedan más que citas. La lengua es un sistema de citas

dilluns, 27 de setembre del 2010

24/09/2010



"Así lo ví al final de su vida. Ya no el aventurero ni el militar inflexible, sino un hombre viejo desterrado, exiliado de su vida y de su pasión, un superviviente"

Lé-Clézio, "El Africano"

Aquest paràgraf romangué parat al meu front mentre em treia la pols del damunt al ritme d'una conversa profilàctica. Em mirava de peu, jo el llegia i el rellegia moguda per una força selvàtica: tan buit a primera ullada que no entenia perquè volia plorar, bramar ...era art en estat pur.

A partir d'ací els fets es succeïren acceleradament al meu cap, la maquinària ja està en moviment...


...Benvinguda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada